Foglossning från Helvetet

Så kom den ändå, vilket jag verkligen inte trodde skulle komma, jag är ändå i vecka 33!



FOGLOSSNING!



Jag har sagt åt min kropp att det inte är lönt eftersom det ska bli planerat snitt, så, varför liksom, men nu så...nu kom allt på en gång.

Vi cyklade en runda i förrgår, det kändes både skönt och bra att få röra på sig lite, kanske är det vad som satt igång det?


Vad jag vet är i alla fall att det började så smått igår, ökade i natt och har idag invalidiserat mig kraftigt.


Smärtan är total, det känns som om jag går omkring med ett krossat bäcken.


*aj*


Jag har en massa viktiga ärenden idag, det blir inte det lättaste, ser ni någon som går en meter i timmen idag....så är det bara jag.




*


Kommentarer
Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

Åhh uscha vad jobbigt... själv har ja sluppit det än så länge.. går in i vecka 33 imorgon.. när har du Bf :) ?

Postat av: Carola

12 Augusti, men med en välväxt baby som gör att mamma inte mår så bra lär hon titta ut tidigare. Idag har vi sista planerade UL så det ska sättas datum nu, äntligen!!!



2008-06-23 @ 06:57:08
Postat av: Sussi

usch foglossning är inte skönt. lider med dig. tur att det är över för mig. och se det som nått positivt dur ha rnått underbart i magen =)



ha en bra dag

2008-06-23 @ 07:08:58
URL: http://sussiiiii.blogg.se/
Postat av: Mie

Jäklars....

Vet vad det vill säga med foglossningen från helvetet som smäller till...

minns

Aj.



I mitt fall var det kryckor som gällde...

Och dessutom spänningshuvudvärken Allan, i HALVA huvudet...



Kram till dej!!



Och man behöver inte ha bråttom..

Man kommer dit man ska ändå...

2008-06-23 @ 07:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback