Grus i dojan och Bebisar på vift

Så kom den då, den efterlängtade skolavslutningen!

Lilla Gos var lycklig som få och hoppade runt på sina spindelben i sommarkjol.

Dagen till ära var det tvunget att regna, men det hör ju till så ingen var förvånad.



Gosan levererades till sin pappa och helgen var ett faktum, en helg som skulle ge oss både det ena och det andra i minnen!!

Suzannes 50 års fest blev Succé, härligt! Vilken stämning! Kul för mig med Ramlösa och tjocka ben men vad gör man inte för konsten....

Jag målade på ett ansikte och eskorterades av min stödjande (I dubbel mening) man som gjorde allt för att göra kvällen dräglig för mig.


Trött tjock och med massor av ont, men det var värt varenda sekund!




Hjälpande händer *s*



Kärlek! Massor!!




Grus i Dojan, alltid med drag under Galoscherna!



Vackra Suzanne med sin Ivar, tack för en fartfylld fest!



Och där kan man ju tycka att det borde vara nog för en höggravid kvinna, ramla runt på det viset, men än var inte helgen till sin ände...


Mina ögon tårades och mitt hjärta snörptes ihop vid denna syn....



Helgen kom att handla om ännu mer LIV ! Ett litet nytt liv att vårda...




Fina lilla bebisen här med sina föräldrar till vänster. Tack för ett fint Dop och kalas!

Tjock och trött - Känslan hängde i, fråga mig inte var jag befann mig i tankarna när följande bild togs...men snacka om att jag ser GRAVID ut *skratta*



För andra gången denna helgen bjöds det på Buffé, gott och även för kräsna mig :-)



Visst är det skönt med fart o fläkt...

Men det sista på schemat denna helgen fick stås över, när vi kom hem från dopet rasade vi båda i soffan och sen dess sitter vi där. Eller ja, för en stund i alla fall.

Simon har hyrt film och köpt en massa godis, Nu har han placerat hela sin rygg i soffan och tror nog att jag ska gå ut och laga mat, men se det ska jag inte, jag ska lägga mig raklång vid hans sida och blunda lite till, njuta av tystnaden och bara

Vara.......




*





Kommentarer
Postat av: Mie

Lilla Gos är stor ju!!!

Så vacker är hon!!



För att inte tala om Mamma Gos!!!ler

2008-06-15 @ 21:24:04
Postat av: Lina

Du är precis lika vacker som jag minns dig. :)

2008-06-16 @ 10:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback