Trött

Idag är jag bara trött.

Slö.

Varm.

Det var nästan så jag sjöng "Halleluja" När regnet vräkte ner i fm. och lilla Gos o jag var tvungna att kryssa fram mellan vattenpölarna.


Skolavslutning.

Jo jag minns.

Känslan av frihet. Eller ja. Kanske inte.

Jag är GLAD att kunna ge det, att som mamma verkligen kunna säga, Nu lilla gumman, du är FRI från arbete, det är Sommarlov!

Så..vi gick o lunchade hos Italienaren i källaren, kallt om benen, trotsig som jag är har jag mina shorts nu.

Men trött...pust...jag genomsyras av en trötthet som förmodligen härrörs från att jag börjar slappna av samt att jag glömt mina järntabletter i några veckor *rodna*

Min dator dog i går.

Snälla håll alla tummar och tår att den överlever hos Farbor doktorn, den blir ett "Hard Case" förmodar jag, dels är det ju min och dels är den....full av information jag verkligen MÅSTE ÅT.

Blä.

*Uppryckning pågår*

Aktiv helg väntar.

Orkar jag?

Jag "Måste" Inte men det är ganska trist om det inte blir. Jag vill verkligen kunna vara social och "Hänga med"

Idag kunde jag inte fila naglarna utan att bli anfådd. Det Ni.


Bara 7 sammandragningar än så läng idag, så läget är ju lugnt.

Dax  att inspirera lilla Gos att packa inför sin sommarvistelse hos sin pappa.

Hur Inspirerar man någon när man inte vill släppa iväg dem?

Man tar på sig den berömda masken...eller ja..jag KAN ju också slappna av i att hon FAKTISKT kommer att ha skitkul och mysigt hos sin pappa.

Fast det är jag för gnällig för just nu.

Jag kör Martyrlinjen en liten stund till.

Passar mig just nu.

*Gnäll*

En eloge till alla som står ut.

Over and Out.


*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback