Innebär fel ordning

Att allt under dagen blir "fel"?

Gick upp sist idag....inte särskilt vanligt förekommande...

Bredde mina mackor innan jag hällde upp kaffe....

ÅT mina mackor innan jag ens sippat i mig en slurk!


NÅGOT är tokigt...

Kommer det att vara Söndag i morgon?

Ska jag kvällsfodra i stallet?


Dagen ser ut att bli ok vädermässigt, lite ljus kan jag ana på himlen. I Österrike är det storm läser jag...inte så kul att flyga dit nu alltså...hoppas det lägger sig.

Jag vill ha Vårkläder! På tal om något helt annat...

Min garderon ökade ju (HAHA) ganska radikalt iom pipens framfart, så inte bara mer men jag känner för färglatt, ljust, soligt!

VÅREN kan väl ha sitt inträde...typ snart?

Så..om ett par dagar får jag se hur det ser ut på italienska gränsen, långt ner i Tyrolen, kanske jag kan bringa hem lite vårkänslor, färger och ...



KLÄDER



Därifrån





*s*







Skoja bara...

Det är ingen nöjestur, det är undervisning som gäller, med ekipage som håller hög klass, en verklig utmaning för mig men som också gör mitt arbete rikare.

På tal om RIK.


Det är vad jag är.

Men inte som NI tror.

Bara som JAG vet.



Underbart.



Ha en skön dag Ni alla!



*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback