Borta Bra

Hemma alltid lika bäst

Att få sova i sin egen säng är det bästa som finns.

Att få vakna med dig vid sidan och i stillhet medan solen letar sig fram över gatan dricka morgonkaffe, lyssna på fåglarna och

SE VÅRA TOKIGA KATTER LEVA JÄVEL

Är obeskrivbart mysigt.

Att börja packa upp och sortera babykläder var förmiddagens göra...spännande, känsligt, fint.

GUD så otymplig jag är...kom jag på igen...när jag äntligen orkat böja mig framåt, plocka ur väskan, halvkutig släpat mig till tvättmaskinen, tryckt in tvätten bara för att upptäcka att DÄR REDAN LÅG EN MASSA JÄVLA TVÄTT så det var bara att dra ut allt igen med bekostnad på både ryggen och självförtroendet.

GAH!


Meen.....hemma bäst. Snart hemma för resten av sommaren. Mysa med barnen, gå långrunda med den ludne (Hunden) Och bara klappa på fyrbeningarna som stilla mumsar sitt hö.

Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback