Väskan på golvet

Ska packas.

Jag ska arrangeras från pyamas-stadie till påklädd.

flyget går nu på fm.

Däremellan ska jag bara reda ut vad det är som pågår i kropp o knopp.

Små kramper i muskler hela tidiga morgonen, allt från fötter, lår, axlar, mage, livmoder och vader.

Krypande jobbig känsla om?

VAD?

Vad är det jag inte fattar?


Flyga är ok idag, Simon är med. Men är det egentligen ok ändå?

Vad vill kroppen visa?

Jobbigt.

Kaffet smakar skit idag och raka vägen tillbaka till kudden vore enklaste vägen.

Men

Packa var det.

Vi flyger från värme till...ännu mer värme...ganska ok. Hoppas jag.

Här är så tyst....tyst...bara jag och katterna här. Snart Smon åter. Men nu. Tidig mogon. Så tyst.


Häller i mig kaffet, packar och funderar vidare.

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback