Du Då?

GLÖM INTE BORT DIG SJÄLV!


Detta fick jag höra häromdagen av en god vän, en timme efter det sa min syster det. En timme efter det sa en av mina organisatörer det.


Jag började såklart fundera över vad det var som jag inte skulle glömma bort.

Mig själv. Just ja. Så jag sprider budskapet vidare, Glöm inte bort dig själv! Välkommen att ge dig själv en stund av behövlig avkoppling, träning, coaching!


HUMANBALANCE
 


Mitt koncept innebär balans på alla inre, yttre, övre och undre nivåer.


Vad som skiljer mina behandlingar och konsultationer från andras är egentligen bara att jag gör det på mitt vis, som jag skulle vilja ha det, som jag vet att det fungerar.


Utifrån mina erfarenheter jag erhållit i mitt liv har jag förstått att det finns många, många som går vilse i sitt eget jag, vem är jag och varför?


Vi skuldbelägger gärna andra för våra problem, vi önskar rentav att andra kan ta över våra problem ibland, nu är ju inte livet så enkelt....


Att omstrukturera sina värderingar och mål behöver inte vara så komplicerat som det låter.


Vad lever vi för?


Hur orkar man?


Varför har jag så ont?


Hur ska jag klara detta?


Frågor som alla ställer sig någon gång, och frågor som vi faktiskt har svar på själva, på vår insida.


Alla psykiska, mentala besvär visar sig fysiskt och tvärtom, jag kan se på din kropp om du har problem med din mamma. Jag kan läsa på din rygg när du slutade växa, hur du har det i skolan. Jag hittar minnen och låsningar som hämmat dig länge nog. Dags att släppa det!


Välkommen till min sida om Humanbalance, jag hoppas att du känner dig hemma här och jag önskar dig välkommen tillbaka!

   

Behandling.


Den dagen du känner dig redo för att börja arbeta med dig själv, då är du välkommen hit.


Kommentarer
Postat av: Suss

Jag läste HumanBalance sidan..

Det skulle kännas tryggare med en adress eller liknande så man vet Var det hela sker...



så man kan kolla upp det på Hitta eller Eniro.



Och att veta Hur man bokar ^^

Postat av: Carola

Bra kommentar :-)



Det sker bland annat i östersund och kalmar eller där det planeras då jag inte längre har någon egen lokal !





Carola

2008-11-04 @ 10:32:00
Postat av: Trollpackan

Jag läste om Lindmetoden, helt outstanding. Du är toppen.Kan man boka en heldag???

Kram /M-L

PS: jag hittade glasögonen i dag, men slarvade bort hunden, men i kväll är allt på sin plats, ännu!

2008-11-04 @ 18:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback