Lillebror

Idag ska jag träffa en person som jag saknat väldigt mkt..

Min lillebror!

Den usla rackaren hade osmaken att flytta till Gävle och lämna oss helt ensamma här. Jag kan berätta att jag inte instämde i deras flyttplaner!

Efter det ska vi (Edith o jag) åka vidare mot Östersund för att spendera dagarna där fram till lucia. Härligt! Kallt! Snö!

Vi åker om en timme..jag sitter i pyamas, Edith sover, packningen ligger över hela golvet och frukosten intages nu med extra långa tuggor.

Alltid blä att lämna..denna gången lite extra blä...men...snart Jul! Och massor av sol!

Hur det går ihop? Jul och Sol?

Det går säkert jättebra, en paraplydrink vid poolen när Kalle Anka visas här hemma...känns såklart lite udda...men jag ska nog stå ut.



:-)



Oooo..måste bara...

*Dansar* Snart kommer Hidalgo hem* Dansar*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback