Orange blir Gult

Snart lämnar vi det orangea året och träder in i det gula, vad menas, vad har hänt och vad kan vi vänta oss?



Orangea året, 2008, året då Tålamod skulle prövas, stämde det för er?

Gula året kommer med fart, vissa har nog redan känt av det då åren vvs ihop och det ena inte lämnar det andra oberört.



Gula året 2009 visar oss, hur Styrkan ska stärkas.

Behöver vi det?

Behöver NI det?

Hur känner ni inför det gula året?




Jag kan säga att jag är hoppfull, för det öses kreativitet över oss nu, mkt som har skapats kommer att visas upp i ljuset och den kraften som kommer nu är den vi alla behövt...



Hur känner just du inför det som kommer med 2009?






Kommentarer
Postat av: Emelie

God morgon. Jo det orange året har verkligen prövat tålamodet.

2009 ser jag med spänning på.

Ha en toppendag :)

Postat av: Suss

Betyder det att man blir lättare motiverad till att ta sig för saker?

2008-11-04 @ 10:03:43
URL: http://oddsuss.livejournal.com
Postat av: kats

Tålamod...fniss... detta året har testat mitt tålamod till förbannelse...fniss... skönt å få en förklaring;-)) spännande år vi har framför oss då.... kan bara bli bättre känns det som:-)

2008-11-04 @ 20:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback