Söndag

Somnade tvärt i natt...många kalla arbetstimmar och lång resa innan...samt lång resa innan det ar på krafterna. Samlar energi nu, lång dag igen, föredrag och trevligt möte ikväll.

Kaffet är starkt idag.

Handlade frys o kyl full igår, oljor, kryddor, etc som gör att jag känner mig lite mer hemma när jag går ut i köket.

Jobbet med Flaminiafonden går på högvarv, vi försöker nu hitta hö på ett närmre håll än Tjeckien för att få ut mer av pengarna.Jag ber alla hästvänner om igen kolla sidan för fonden och ge ett litet bidrag!

flaminiafonden.carolalind.se


Edith har vaknat från och till i natt men jag behövde ej gå upp och mata henne....sen åt hon en dunderflaska nu på morgonen så nu ligger hon här som en ministrandad val...*s*

Jag tömde kameran nu på morgonen...några bilder från veckan som gick:


Simon om glögg på Tv



Maten kvällen innan jag o Edith åkte


Gott blev det!



Min kära bror och hans...mössa!



Edith letar tänder...


Kristallen har funderingar över vad som gömmer sig därinne..


Maten i går kväll...jag lyxade till det lite här i min ensamhet..

Idag fortsätter ridningen...spännande! Jag hoppas på bra bilder idag.




Ha en skön Söndag alla!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Trevlig första advent på dig. :)

Postat av: Mie

Vad gott det såg ut!!

Och raraste sötEdith!!

2008-11-30 @ 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback