Tidiga tankar

Som att manövrera ett tåg i full fart, som rusar fram, för att i nästa sekund bli stoppat, det skriker och skär i bromsarna som plågsamt ligger an mot metall, passagerarna kan symbolisera minnen och erfarenhter, de måste ut, bort, kastas, för detta tåg ska vidare, rent, utan ballast.

men

först ska det backa, skaka av sig det värsta, och ta ny sats.

Det är just nu det skapas ett mellanrum

och här kan det skapas

så kreativitet kan nyttjas till max nu

det finns dörrar att öppna men även dörrar att stänga.

kvalitet på handling i detta nu är avgörande.

Min vilja bestämmer om det ska fungera eller ej.

Jag har ett mål.

Jag vill och har en önskan.

Det var närmre än vad jag trodde.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback