Dagen gryr

Det är lugnt, tyst och stilla.

Fredag.

En dag som alla andra.

Man lär snabbt känna vem som är ens vänner.

Ibland tar det bara lite längre tid.

*

Idag saknar jag min syster.

Som hälsar på vår bror.

Som bor LÅNGT bort.

Som jag också saknar. Massor.

Jävla unge att flytta så!

Trist.

*

Edith har somnat om och de större barnen ska levereras till respektive skolor, trots det obligatoriska morgongnället avlöpte första delen väl. Ont i magen, finger, tandkött, och säkert ännu mer har avhandlats och arkiverats. Snart även preskiberats då nya saker flyter in i vardagen med sin gilla gång.

Jag längtar ut. UT.

Ut i naturen, ut på landet. Ut i luften.

Är det en tillfällig nyck?

Eller är det så att staden nu har slutit sina cirklar omkring mig och sakta börjar kväva mig?

Jag har ingen aning, jag vet bara att jag måste få komma UT.

Kanske jag får en chans till det idag.

Kaffet smakade bra idag. Det är bud på en extra kopp bara för att.

I övrigt har jag bara en sak at säga.



JENNY! PACKA!





:-)




Kommentarer
Postat av: Mie

Klart du ska ut i naturen!!!

Spring genast in på youtube och leta upp ett avsnitt av Myror i brallan, och börja Gissa Bajset!!

Sen ger du dig ut i naturen och kollar bajs!!!



Och jag instämmer till fullo...

JENNY!!



PACKA!!!

2008-10-03 @ 07:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback