Telepati

"Inbilla inte mig att det funkar"


Det får jag höra mer än ofta.

Nej varför skulle jag? Det är upp till var och en att tro eller inte tro.

Idag hade jag i alla fall en rolig upplevelse...

Jag ringde en vän, som jag inte pratat med på år och dar......jag ramlade in på hennes hemsida av en ren "Slump"...

Och så tog jag luren och slog numret....och möttes av ett glatt  "Hej" Jag tänkte precis på dig, jag är inne på din blogg"

Banden mellan människor som bryr sig om varandra är starkare än vi tror.


Skönt att få det bekräftat...igen.



Vad tror ni om Telepati?


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är övertygad om att telepati funkar :)



På tal om telepati just vid telefonsamtal:

Det är ofta jag och en kompis "tänker på varandra samtidigt, ringer och märker att det är upptaget. För att den ena ringer samtidigt till den andra".

Det kan vara så även om man inte tänkt på att ringa henne på länge, så ringer man iaf samtidigt (eller "bara" tänker på den andra just då).

2008-10-04 @ 00:22:37
Postat av: Wynja

Jag vet att det fungerar :) Kram//Wynja

Postat av: Anna Ericson

O så glad jag blev när du ringde, ser fram emot nästa gång du är i närheten så att vi kan träffas. Allt gott till dig.

Kram från Anna

PS. Jag har också en blogg men just nu är det lite stiltje på skrivandet.

DS.Tack för MMS:et, hon är då för söt Edith.

2008-10-04 @ 17:34:06
URL: http://annapavastergarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback