Dagens fråga.

Vill du vara seende och inte kunna ta till dig sanning och livets mening eller vill du blint famla i livet med sanningen som du inte kan se?


När du talar, tala från fakta, när du beskriver, vet att beskriva sant.

När du visar, vet att det är rätt sanning du presenterar, när du skryter, gör likadant.

När du lever för att du överlever, när du trycker neråt för att komma uppåt, när du måste synas genom att förmörka andra, när du måste ha drama och visa på skuld för att RENTVÅ dig själv, se då DITT liv som du skapat det, precis för vad det är.

Är det sant det du läser? Är det korrekt det du ser? Är det skapat för att visa på drama eller är det i sig sanningen du möter?

HUR vet du att det är fakta?

Och varför sprider folk sina lögner?

Jo...till detta finns bara ett svar.

FÖR ATT DE KAN.


OCH


För att sanningen inte är lika kul att showa med.


Många är ni som nu rusar hit för att läsa min mening, och såklart, den ska ni få.



SKÖT ER SJÄLV OCH SKIT I ANDRA


Tänk efter, före ni tänker och se till, att era uttalanden inte är i linje med någon annans förvirrade besvikelse över att världen inte är perfekt.


Uttala er från FAKTA och låt hjärtat i er leda orden och era tankar.


Vilken IDIOT som helst kan räkna ut att DET ÄR FÖR ATT SPRIDA SKIT.


Sanningen?


Den finns alltid att få, om folk bara lärde sig att KOMMUNICERA.



Så....vad har ni lärt er på sista tiden?




Jag har lärt mig att folk aldrig slutar vara som gamar över ruttet kött.


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja jäklarns. Det var dagens ord!



Vad jag har lärt mig?

Det behöver jag nog inte ens skriva.

Postat av: Wynja

Det sorgliga är....att jag lärt mig att inte lita på människor...alls. Wynja

2008-09-29 @ 17:57:59
URL: http://www.wynja.dinstudio.se
Postat av: Anonym

Sant så sant.

Att lyssna mer på hjärtat än vad jag gjort, det inser jag mer och mer. Även om jag alltid gått en del på känsla så nu så tusan lyssnas det noga på magkänsla och hjärta

2008-09-29 @ 21:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback