Psykosomatiskt

LÖSS!






Räcker det?

Börjar det klia?


Jag blir tokig.

Varje jäkla år är det samma sak.

Ungarna börjar skolan, det går några dagar, vips så kommer de hem med en informationsblankett m huvudlöss

VIPS


Så kliar det i hela jäkla huvudet!!!



I flera dagar går jag runt och rver i min huvudbotten, tills det nästan börjar blöda, då sansar jag mig, slänger lapphelvetet och SLIPPER klådan!


Det ni.


Slå det.


Psykosomatiskt på hög nivå.




Vad är Ni överkänsliga mot?








Kommentarer
Postat av: Jenny

Minns det där med fasa från skoltiden.

Lärarna hann inte ens dela ut lapparna klart till alla förräns ALLA satt och kliade sig i hårbottnen....



Vad jag är överkänslig mot?

Ganska mycket är jag rädd ;)

2008-09-08 @ 11:32:46
Postat av: Marre

Brukar kika in här emellanåt:-) Men jisses vad det där krypet skrämde mig haha , jag hatar verkligen dessa småkryp huvva :-)

2008-09-08 @ 14:16:17
Postat av: Mie

Jag är överkänslig mot det där klassiska;



Puckade människor..

DE ger mig klåda!!!



Jösses..

2008-09-08 @ 15:27:19
Postat av: Marie

Ja, det räcker att någon nämner hårlöss för att det skall börja klia... ... tack och lov har vår familj hittlls varit förskonade. Pust!



Jag är överkänslig mot:

- magsjuka (börjar må illa bara jag tänker på det)

- människor med dubbla ansikten (oärliga/falska)

2008-09-09 @ 08:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback