Förtvivlan

Jag kunde fotat Lisa, katten Lisa som är instängd på vinden o den enda som har nyckel är Simon. Hon har suttit där hela dagen. Hon skriker hjärteskärande o har nästan hoppat ner från loftet (Högt!! ) flera gånger idag..

men det gjorde jag ej.

Jag kunde fotat Fröken (Igen) när jag gick iväg med Promme, för hon blev kapitalt förstörd, förtvivlad när jag tog hennes bästis, hur bara kunde jag?

Jag kunde fotat Edith när hon tappade sin hammare för 56789 gången idag och jag inte ORKADE böja mig ner igen..och igen...

men de fotade jag inte heller..någonstans visste jag att det skulle komma till mig.

Och det gjorde det.



När jag börjde mig ner, för sista gången denna dag för att ta upp Ediths hammare..så fann jag detta nystan, denna härva, denna knut.

Titta, tänkte jag.

Där är ju jag.

Där Lina, har du din Förtvivlan

Jag har sedan i Måndags en knut i magen, en klump som bara sitter där, den har inget namn, den hörs inte, den känns knappt, men jag vet att den är där.

Nu vet jag vad den betyder.


I morgon Lina, ska du få ett fint uppdrag :-)


Dax att sova först.


Godnatt alla!



Kommentarer
Postat av: Therese

Sov gott! Jag ska också natta nu!

Hoppas på fint väder för en härlig stalldag i morgon :)

2009-04-03 @ 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback