Korv

Hamburgare och inte minst färsbiffar.

Detta har jag kallat, och hotat mina hästar med idag.

Först, skulle de minsann inte in.

Begränsad med tid som jag är, ensam med Edith idag som vägrat sova när JAG tyckte hon borde, passade jag på när det var som bäst men se nehejdå, då skulle det inte in några hästar, Promme galopperade lite snyggt o la volter runt mig. Ok tänkte jag. Idioter.

Bli ute i natt då. Hämnden är ljuv.


Eller inte.


Promme kom plötsligt på att...

MATTE DET HÅLLER PÅ ATT BLI MÖRKT!!!

Skrikande galopperande hästar mitt inne i en by. Ingen hit.

Fröken är bara ett spån, mitt i högbrunsten som hon är och ställer sig och bara väntar på Promme som fullständigt skiter i henne-totalt.

Och så fick jag ju tralla ut igen, skymning, snabbt på väg att bli mörkt och två hästar som börjar....slåss?

Eh?

Hej..alltså..vem fan har snott mina två timida trevliga snälla hästar o placerat Belsebub o hans monster till fru här?


Jag gick in i hagen med livet som insats och fick långt om länge tag i det där svarta helvetet som studsade på plats upp o ner..

Då kom den lilla brunstiga höglandskossan och attackerade!! honom!


Ja men eller hur tänkte jag, detta är INTE mina hästar, så är saken men om jag nu trollar in dom i stallet så är det säkert någon som saknar dessa två fanskap o ser till o lämnar tillbaka MINA två änglar tills i morgon.

Så nu står det två fradgatuggande tingestar i mitt stall.

Please någon alltså, Byt tillbaks.






Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Var med och tävla om att bli "Månadens blogg" i min blogg, detta menas med att du kommer skyltas i vänster menyn i en hel månad. Anmäl dig smidigt och enkelt med en kommentar! Den 24:e väljer jag ut 4 personen som har chansen att vinna och den sista april utses vinnaren. Lycka till :-)

Postat av: Eleonor

Sådana gånger är dom billiga som tusan!

Hoppas du har dina änglar åter imorgon! :)



Kram

2009-04-16 @ 02:04:43
Postat av: Mie

Demoner.

De är besatta av Demoner..

Eller så har de fått fullkomlig fnatt!! Hoppas änglarna återvänt??

2009-04-16 @ 08:36:26
URL: http://miehellberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihihi, skithästarna :D



Kommer snart upp och ger dom lite stryk. Och avlastning!

2009-04-16 @ 10:23:32
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Mmm, känner igen det där. Min häst får vårfnatt EFTER sommaren! Får åka ut två gånger om dagen för att motionera gammelgossen så han inte ska förgås av överskottsenergi :s



Ibland är de billiga!

2009-04-16 @ 21:31:41
URL: http://nogg.se/kimi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback