Liten Blir Stor

Hästen till höger på bilden med mig, fick ett föl för 2 år sedan.

Detta lilla föl placerades i en stor hästflock som 6 månaders baby (Med sin mamma som sedemera åkte därifrån när lillan var ca ett år)

Hon har sedan dess bott där och jag har ej sett henne mer än flyktigt på en bild här eller där.

Idag kom denna bilden..



Jag blir helt mållös...




Från denna lilla räka:



Till den unga vackra dam..tänk vad tiden går!

Hon har samma färg som sin pappa...den där genomträngande röd-röda fuxfärgen som jag bara älskar..



Nökle här med Kung Midas när Midas bara var en liten skitbebis haha.

Nökle är /var den vackraste häst som existerat...alla kategorier..att få ha en dotter efter honom är en ynnest.



Helt plötsligt blev kvällen ganska ljus!




*

Kommentarer
Postat av: Therese

underbara kort och underbara hästar!! :)

2009-04-21 @ 19:28:32
Postat av: Michi

WOW! Looking forward to meet her "in person".

This is proof that every horse should grow up like her, she looks amazing and very happy!!!

:)))

2009-04-21 @ 19:32:46
Postat av: Mie

VACKER!! Sitter här och förundras över hur vackra varelser dom är...



Vackra, vackra Nökle.....

Och MIdas...The One And Only!!

Postat av: Maria

ÄLSKAR Den bilden på Nökle och Midas! Stor fin tjejja med :)

2009-04-22 @ 11:47:07
URL: http://www.nogg.se/kimi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback