Maaat

Mat gör susen.

Nu är jag inte lika gnällig längre :-D

Edith är en ängel, mitt på Stockholms Centralstation skiner hon som en solstråle och säger "Hejdå" till alla som går förbi, vinkar och skrattar.

Jag har fått frukost, det gör att humöret stabiliseras och sockernivån skjuter i höjden så kan jag vara speedad lite istället *s*

Edith har kommit på att om man slänger nappen på golvet så kommer någon och tar upp den. Inte bara mamma allstå. Wow!

Så det utspelar sig här nu. Edith slänger nappen, jag giter inte bry mig, någon tycker synd om det skinande barnet, kommer o plockar upp nappen, säger "Ååå så sött barn" de hastar vidare o- Edith slänger nappen.

Osv.


1 timme och 20 minuter innan tåget går. Vi ska gå och kolla varifrån, hitta ett bra ställe att ta en kaffe efter maten på och sen bara softa lite. Välja lite bland bilderna till, tänka på..vilken tur jag har som har

SÅ UNDERBARA MÄNNISKOR runt omkring mig :-)




*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback