Tidigt

Klockan ringde 0515. Det är tidigt. Att slita sig från varm säng med armar runt mig och läppar på min panna var inte helt lätt. Dessutom utan att väcka.

Hela himlen glöder av ett rosa sken och allt utanför är fullkomligt tyst.



Dagens tankar är om trygghet.

Om du kunde välja två ord som beskrev trygghet för dig, vilka skulle det bli?

Och jag tänker idag på den kommande CBT - Utbildningen i Östersund. DET är trygghet för mig, att kunna undervisa och sprida CBT-Budskapet, denna otroligt skarpa metod som ger så mycket mjukt.

Jag hade besök igår, det ska bli spännande att se vad det blir av det. En pålla till kanske? Framtiden får visa. Först ska vi till minusgrader och bli värmda i kropp och själ.


En kopp kaffe till kallar denna tidiga timme.


Vakna lugnt!




*

Kommentarer
Postat av: Annica

Men Carola nu är du fördomsfull :D

vi har faktiskt hela 13 + här.

Iofs ligger det lite snödrivor här och var,

men det gröna börjar dyka upp

2009-04-21 @ 12:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback