Träning. pass 2.

Åter upp på Balansbollen.

Vänster sida sköt inte iväg på samma vis för jag var beredd och fångade rörelsen med punkten ovanför naveln, och vips så låste sig diafragman och jag tappade andan samt tippade framåt o höll på att bokstavligen trilla av bollfan.

Jag stretchade Diafragman en bit, (Långa djupa andetag) samt höll andan och blåste ut fort, sakta samt omväxlande höger o vänster näsborre. När jag kände mig en bit stabilare satt jag mig igen och blev såklart helt snurrig direkt. Billig fylla. igen.

Men.

Jag satt där i alla fall.

3 hela minuter.

Gungade fram o tillbaka och tillät kroppen att ta ut alla fula svängar och rörelser om det nu skulle vara så behövligt.


Nöjd?


Nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback