Träning. Pass 3.

Bollen stod där och hånlog mot mig och anfall är ju bästa försvar så jag satte mig sonika på den utan att förvarna. Tyst blev den vill jag lova.

Med mig hade jag min vän gardinstången. Jag placerade rumpan mitt på bollen och döm om min förvåning när vänster sida efter att ha skjutit iväg, plötsligt bara rullade tillbaka på plats.

HA.

Fot Fido!

Nöjd med det tog jag några djupa sakta andetag och tog stången, satte den i golvet och höll den så, mitt framför mig medan jag satt med fötterna ovan golv på balansbollen.

Viktigt här var att ej lägga tyngd alls på stången, endast hålla kvar tyngden i bålen.

Det gick riktig bra.

Stången är super då jag ser direkt om jag glider snett, om jag ruckar på mina 50/50 och om jag faller framåt, då slår jag ju i näsan så det är bara dumt.

Så kunde jag sitta en stund och stärkt av det var jag bara tvungen att ta fram måttstocken på strl. 38, mina jeans som jag föresatt mig att jag SKA gå i, igen. Och poff, de gick att knäppa, hela vägen, utan att jag svimmade, för första gången på 2 år ca, kan jag ha mina jeans igen. en hel storlek har fallit bort.

Tack för det televerket!

Eller var det kanske min egen förtjänst?


Kommentarer
Postat av: Lina

Den där känslan, när jeansen äntligen sitter igen. Den är alldeles obeskrivlig.



Jag hade garderobsrensning i höstas och upptäckte alldeles lycklig att jag kom i ett par 28", som jag inte använt på 4 år! Den lyckan var dock kort, för botet på min drastiska viktminskning var kärlek, så nu är jag rund om rumpan igen. ;-)

Postat av: Mie

Hrmm.... Jag måste visst komma ner och lära mig lite Carolaträning....

2009-04-15 @ 12:35:07
URL: http://miehellberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Bra jobbat! både med "jeansen" och bollen :)





Jag ska nog ta och köpa en sån där boll. Snart. Men inte än. ;)

2009-04-15 @ 14:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback