Wow

Fick tillbaka manuset idag.

Så fungerar det, jag lämnar in till förläggaren, hela mitt manus. Hon går igenom och markerar text, sätter frågor, ger tips, infogar tips om foton etc.

Jag trodde det skulle vara MYCKET mer jobb kvar än vad som visade sig, dock ÄR det massor av jobb med minsta lilla, men det som slår mig här är att Anneke Bosse, du gör ett sjujäkla bra jobb! Tack för din insats!


Så. En ny uppdaterad fotolista ska skapas och nya bilder tas mycket snart, jobb, jobb, jobb, men bara att veta att det är några få månader kvar tills boken ligger där nykläckt i bokhyllorna är fantastiskt, jag är snart där!

Härlig känsla.


Kommentarer
Postat av: Therese

Häftigt! Snart så! :)

2009-04-08 @ 14:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback