En hel vecka

Jahapp, en hel vecka är till sin ände, mkt har hänt (Så ovanligt) och såklart är det både och som flyger genom hjärnan.

Först vill jag säga, TACK till alla Grattis - sms som jag fick på min födelsedag, tack alla ni som tänkte på mig när jag hade fullt upp med att - just fylla år :-)


Just nu är vi i väntans tider och inte vilka tider som helst, blir detta av så blir det...wow.

Jag har också i dagarna fått klart besked på sponsor så just nu sitter jag och väljer kläder, så otroligt kul och inspirerande att få nya ridkläder att använda!  Men, det är banne mig inte lätt att välja!!

Italienresan blev inställd, tyvärr, men jag har massor av annat som poppar upp och massor av nytt som ska hanteras så..full rulle är det ju ändå.

I helgen kommer Michi (justamomentpixels.com) och tar bilder till boken, vi ska bjuda på GOD middag och morgondagen bjuder på mkt mer än så.

Texas är hemma och just nu psykar han mig och anser att det är dax att gå ut och kissa, så det är bara att kasa iväg och skrämma alla tuffa grabbar på stan med den lille pudeln.


Ha en skön Fredagskväll!




Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Carola, ville bara kolla om du har koll på all kaos som sker nu?! Läst dina bloggar, och själv vart kaos denna veckan, läste någon stans att det var nya energier som öppnade i lördags?! Ha en underbar helg! Vänliga hälsningar Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback