Julia och Jag

Tack för alla fina kommentarer!

Visst är vi lika, men jag tror att jag blir mer glad över era utrop att ni inte ser vem som är vem än vad Julia blir, att vara lik sin snart 40 åriga mamma är nog ingen hit *skratta*


Kläderna är dels gamla PIKEUR-Jackor som jag köpte i Aachen vid WM 2006 dels en Fleece jacka av märket Old-Sorrel, allt gammalt o förlegat, detta är ej de kläder som ska vara på omslaget, vi bara tränade på att göra omslaget till boken.

Vi blir sponsrade av en än så länge hemlig sponsor :-)



Återigen, besök gärna  fotografen Michaela Steindl  www. justamomentpixels.com !


Kommentarer
Postat av: Maria

Nu ser man en liten liten skillnad!!!! haha Men visst är det härligt att folk frågar!!!!

kolla in mig och mina döttrar på
www.beutyangels.zoomin.se model för en dag, där är en bild på mig och mina tjejer... Och jag har faktiskt fyllt 40..... Ha det gott!

2009-02-22 @ 21:29:26
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Kats

Men så otroligt vackra ni är... du kan vara stolt över att ha en sådan vacker dotter, hon över att ha en sådan vacker mor...



må så gott

2009-02-23 @ 14:26:08
Postat av: Sanra

Jag kan säga att din dotter är den bästa som finns, hon är världens bästa vän och både hon och du är riktigt vackra!



/ Julias kompis Sanra

2009-03-06 @ 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback