Utbilda dig till Medium!

CAROLA LIND SPIRITUAL ACADEMY

Spirituella skolan för dig med de högsta kraven.


För dig som vill lära dig om allt som har med medialitet och spiritualism att göra, på ett tryggt säkert och grundläggande sätt vägleds du bit för bit fram till dina egna fantastiska förmågor.

Du undervisas i allt du behöver kunna och veta för att professionellt arbeta som medium, redan efter första delkursen kan du jobba medialt.


Utbildningen löper i 10 delar där du kan hoppa på när du vill, göra några delar eller göra hela utbildningen (10 delar) och bli certifierad.


Delutbildningarna hålls en helg i månaden, se schemat.

Alla delutbildningar har ett speciellt tema som när de kombineras gör dig till ett medium med alla redskap du behöver.

Inga förkunskaper krävs!


DELUTBILDNINGAR


Del1: Vem är du? Hur jorda sig. Hur skydda sig mot oönskade energier.


Del2: Att hantera sina inneboende redskap.


Del 3: Att hantera redskap utifrån. Tex. pendel


Del4: Naturens kraftplatser.


Del5: Hus och Hem, år och tid.


Del6: Dimensioner och resor utanför kroppen.


Del7. Kanalisering


Del8: Hjälpare, Guider och andra i Universum.


Del9: Vad är verkligt, vad är sant?


Del10. Kundkontakt, nätverkande och Marknadsföring.


Varmt välkomna att maila för mer info!


Se mer på www.carolalind.se/spiritual.html


Kommentarer
Postat av: Maria

Wow nu snackar vi!!!!!

Postat av: Ylva

Det känns som att det är det här jag har väntat på. Tål att funderas på.

2009-02-26 @ 16:54:46
Postat av: Lina

Såg din kommentar i bloggen min, och kan säga att ingen skulle vara gladare än jag åt att få komma ned! :-) Jag har länge planerat en resa ned hur som helst, men har pengarna funnits har inte tiden existerat, och gärna tvärt om.



Du vet att det bara är att hojta till så är jag nere innan du hinner blinka. :-)



Kram

2009-02-26 @ 23:41:23
URL: http://www.sequence.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback