Edith 6 månader

Ett halvt år har gått. Kan någon förstå tiden?

Hur den flyktar och ger oss upplevelser, erfarenheter, liv och händelser?

6 Månader!

Edith fyller ett halvår idag.

Det brukar vara Ediths dag alla dagar men idag är det lite extra speciellt, idag är det prinsessedagen med tårtkalas och presenter.

Tack för alla Gratulationer på Ediths dag!

Lite nytagna bilder:



Samtal med Pappa


Dansar med syrrorna så jag kräks!


Busar, mamma har gett upp att få kläder på mig...

Fler bilder kommer efter tårtätandet ikväll!

Vi ska bara plasta in Matsalen först...

God Torsdag till alla!











Kommentarer
Postat av: Lina

Tiden går vansinnigt fort. Kan inte fatta att min tös snart blir 15 månader. Och börjar dagis!!! Hon är så stor. Hade så gärna velat vara hemma längre med henne.



Er Edith är underbar. Ge henne många gratulationspussar från mellansverige. :-)

Postat av: Mie

Tiden går så fort!!!

Kram till prinsessan!!!

2009-01-22 @ 12:29:28
Postat av: Therese

Grattis Edith på halvårsdagen :)

2009-01-22 @ 13:48:24
URL: http://bloggat.bloggagratis.se/
Postat av: Jenny

Ja, det var liksom igår som jag fick ett nervöst sms från dig...:D

2009-01-22 @ 18:40:53
Postat av: Annica

Massor av gose-grattis till en av era prinsessor.

Krama dom andra sessorna från mig!

2009-01-22 @ 22:29:11
Postat av: kats

Härliga bilder... jätte grattis till er alla 3 tycker jag :o)



Ja det är kärlek de om man kliver upp och gör frukost åt ngn annan vid den tiden :o) härligt härligt... du är så väl värd det!

2009-01-23 @ 18:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback