Hemma, Cypern o Bildspel

En massa bilder blir det ju när man reser och så även denna gång, en samling och ett utval av lite av varje kommer här.



Edith som tomtenissa


Edith gör arga leken..vi orkar inte bli rädda längre så hon fortsätter tills hon stupar..



Keo, dricker man på cypern..


Barnvagnen lastar man rakt in i bilen när man åker Limo..



Edith ligger och middagsvilar på altanen



Ayia Napa



Middagsdax



Frukostdax, detta barn...äter ALLT...



Solbrända kinder



Såklart katter på rummet



Solnedgång



Gott nytt säger Simon och Edith! (Även om det står god jul på ballongen)



Hm, säger Edith, går den att äta?



Jajamen!



Poolen



Och igen



Vinterhav



Hamnen



Julafton



Julskål



Edith Tjohoooglad



Utflykt



Mandarinclementinnektarinapelsin?



Ehm...GOD JUL (?!)



Edith trött och filosofisk. I sin fina Hello Kitty- Keps



Kyrkan där Lazarus begravdes, i Larnaca



Titta säger Edith, där är han ju!



Eftermiddagsmys



Titta, uppklädd utan stallkläder! Däckad efter nyårsmiddag etc.


Massor av bilder blev det som sagt, det här var bara några av tusen. Resan till Cypern var speciell och fin, jag är jättetacksam o glad för det jag har med mig hem, även för det jag lämnade.

Puss o kram Simon för det vi har.

♥♥




Snart bär det av igen!!!




Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag gillar faktiskt cypern. Jag kan inte sätta fingret på vad det är riktigt, men jag vill gärna åka tillbaka och ta reda på det.

2009-01-05 @ 18:56:54
Postat av: Mie

Utan stallkläder???

Jag tror jag svimmar!!!

Såg ut att varit trevligt, och Edith är en särdeles speciell unge!!

2009-01-06 @ 16:34:15
Postat av: Sara

Det är 10 år sedan i somras som vi träffades första gången. Mycket har verkligen hänt. Vore kul att "catch up" om du är sugen :)



Vi hörs!



Kramar

Sara

08

2009-01-06 @ 20:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback