Åttan Åttan, gamle vän,



Det fanns bara en sak att göra, det var att fokusera på vilket kort jag skulle dra..

Men inte kom det något kort, istället dök denna symbol upp..

Och varför inte, visst är det Åttan, den gamla trotjänaren som skulle komma in idag, det var inte så lite välkommet kan jag lova..

Åttan är liv, åttan är fantastisk, åttan är...allt!


Och..:

Den mytomspunna kraften är inte vidskeplighet. Eller kalla den så, om du vill. Varför inte?

Ändå vill jag skriva lite om dess effekter. Åttas vibration har med pengar att göra, ekonomisk kompetens men även med hårt arbete.

Oavsett stjärntecken, oavsett planeternas position i din födelsekarta och oavsett dina egna förmågor, kan du räkna med goda inkomster när åttan vibrerar i din omgivning.

Så..

Jag tackar för den symbolen och säger om igen, GOD SÖNDAG fast denna gången skiter jag fullständigt i att det regnar, för på insidan började solen skina :-)

Och till alla mina elever vill jag säga, passa på att nyttja åttan idag! Ni vet ju precis hur ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du problem med SI-leden?

Enkelt Jag vet en rörelse man kan göra där man rör benet i en 8:a

Jätteeffektivt.

Jag har lärt mig den på CBE-kurs

Kämpa på

Kramar Helena

PS Idag är här snöstorm. Intressant.DS

2009-03-30 @ 20:52:05
Postat av: Maria

Hej Carola, nu drar jag snart min kos neråt landet, har du tid för kaffegäst på torsdag eller fredag?! Ha det bäst Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback