Dagens kort

5 I MYNT



5 i mynt står för materiell förlust, man blir av med sina pengar, ens investeringar lönar sig inte, man blir av med jobbet, m.m.


Kortet kan också betyda att man söker trygghet på fel ställe eller hos fel person.


Kortet kan innebära utfrysning, brist på energi och brist motivation att förbättra sin situation.


Mynt
står för det materiella, ägodelar, pengar och för det praktiska. Femmor står för förändring.


Allmän tolkning - Kortet står för materiella problem och ibland fattigdom.


Jobb - Du är arbetslös, har förlorat ditt jobb eller helt enkel pank. Du är orolig för din ekonomi och du kan sakna självförtroende. Om du har ett jobb kommer du att känna dig utanför, utesluten. Din hälsa kan också vara svag.


Kärlek - Du känner dig utanför. Du tror inte att din partner älskar dig, han eller hon lämnar dig eller så tappar du tron på kärleken.


Ekonomi - Du går genom en period av ekonomisk nöd.

***********

Ja det var ju ett uppmuntrande kort idag ;) Men som jag skrivit innan, jag ser det positiva i det och vet vilket jag jobbar med, har jobbat med och kommer att jobba med, så jag ser många ljuspunkter i det också!


Hur förhåller Ni er till dagens kort??





Kommentarer
Postat av: Therese

men ursh vilket kort :O

2009-03-27 @ 12:32:09
Postat av: Emelie

Vilken downer. Kan man välja att bara blunda??

jobbar på pengarna. och jo nu när jag tänker efter det blev en pengaförlust som blev satt i komptimmar fast jag begärde dem i pengar. oj vad glad jag blev för det eller inte.

Hmm.

ska nog bara pussa på hästmularna idag lite och sen låsa in mig och se lets dance tillsammans med katten,

Postat av: Emelie

trevlig helg glömde jag ju skriva

2009-03-27 @ 13:05:13
Postat av: Jenny

mycket passande.

2009-03-27 @ 17:23:59
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Dagens kort var mitt kort, kort och gott.

2009-03-27 @ 19:00:02
URL: http://www.sequence.se
Postat av: Ylva

Visst stämmer det.

2009-03-28 @ 00:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback