Hundkund

Jag gillar verkligen att jobba med hundar, på något roligt vis visar det sig bara bli mer ovh mer av den varan igen, inte mig emot!

Idag ska jag fortsätta arbetet med en jättetrevlig men mkt speciell dam, jag har bara positiva tankar och tror att vi ska kunna lösa situationen till det bästa. helt underbart är det när man har ägarna med sig, så är det inte riktigt alltid, det är väldigt lätt att ägarna blir förolämpade eller rent av arga när man tillrättavisar deras älskling, här gäller det att ha arbetat upp ett förtroende först och främst annars blir det mest pannkaka.

Så, nu inväntas ett styck förnäm blandning samt en för övrigt tråkig kväll, Edith är fortfarande dålig och Simon jobbar kväll, Moa och jag får sitta och ljuga för varandra i vår ensamhet :-)


Gillar Ni att jobba med hundar? Varför?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är superkul! Inte för att jag jobbat med jättemånga, men ett par stycken...och vems fel är det? va va VA?? ;)



Varför...tja...det är så otroligt tacksamma djur :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback