Svettiga män

Jag har två svettiga män på väg upp i lägenheten, gissa vad dom gör gissa vad dom gör gissa vad dom gör gissa vad dom gör


Hoppar av glädje!!!


Joo..de flyttar våra saker, första flyttlasset går idag!!!


Simon och Möller, jag lovar en god Lunch :-D


Själv har jag en vithårig inspirationskälla i mitt knä, jag har inte träffat honom sen han var unghund, fina underbara Merlin, precis så klok som jag visste att han skulle bli.

Jag ska skriva klart det jag håller på med och sen ska jag fortsätta packa lite (Någon som känner för att hjälpa till *flirta* ? *s* )

Det känns å ena sidan lite vemodigt att packa ihop (I mitt tycke) detta vackra hem, men jag vet ju HUR fint det kommer bli när alla saker är på plats i det hem som kommer, wow..vilken känsla att bara tänka sig det...


Ha en Skön Måndag alla!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Tja...hade jag bara haft en bra höft hade jag lätt kommit och hjälpt till! Men det är nog bättre om Jenny Städ AB ställer upp sen istället ;)

Postat av: Lina

Jag efterlyser svettiga män till min lägenhet typ.. dagligen... Så du menar att man ska vara tvungen att flytta för att det ska gå i uppfyllelse?



suck



Lycka till med flytten!



/Lina - som så klart har pojkvän men tycker att ögongodis är fullt tillåtet.

2009-03-09 @ 12:22:21
URL: http://www.sequence.se
Postat av: Ylva

En Merlin i knät och ögongodis som jobbar för det underbara som är på gång. Kan det bli så mycket bättre?

2009-03-09 @ 13:41:15
Postat av: Mie

Om du inte envisades med att bo så långt bort hade jag ju kunnat komma ner på stört!!!

2009-03-10 @ 08:09:48
URL: http://miehellberg.blogg.se/
Postat av: Maria

En ny start ett nytt steg i den riktningen man önskar, vad är då bättre än att flytta? Man städar bort gamla saker, får plats för nya.... Jaja och svettiga män kan väl vara okej!!! Lycka till med flytten!!!

2009-03-10 @ 10:34:40
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Christerdotter

Bor Merlin hos dig nu som förr?

2009-03-11 @ 18:16:14
URL: http://christerdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback