Brösarps Gästis



Klart ett av mina favoritställen!!!

Deras vegetariska lasagne är helt ok, även om jag ödmjukt älskar min egen mest :-)


Många år har gått sedan sist men minnet var där och nu när vi bor så nära var det äntligen dax för en spontan evening på detta mysiga ställe.

Servicen är otroligt personlig och varm, man blir omhändertagen från första stund!

Edith sjöng ikapp med en annan bebis och jag vet helt ärligt inte om det uppskattades helt av familjesammankomster yuppiefolk och äldre, men va tusan sa edith är det någonstans rösten ska provas så är det ju i sådana här salonger!!


Eller?


Ett glas gott rött till och sedan däcka i Marie-Louises soffa för att snacka så mkt skit det bara gick tills klockan blev så mkt att mina ögon föll tungt. Edith var såklart den som höll täten i låghållning. Hur orkar hon?

Fantastiskt nöjd med beslutet att bjuda ML på Middag så svävade jag in i John Blunds värld och sov som en dödad sten tills edith bet mig i näsan vid 7.

Var är vällingen kärring?

sen somnade vi om igen o sov en stund till, precis vad vi behövde.

Dagen har varit regn o sol omvartannat. På alla vis.

En Pizza modell big size och sen var det klappat o klart, jag höll på dö av mättnad IGEN.

Allt lugnt under solen och GODNATT är nära, den tidiga timmen till trots.




*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback