En varm mule

Kan göra underverk. Sittandes i höet medan hästarna mumsade slöt jag mina ögon för en stund. Plötsligt kittlar det till på kinden och jag öppnar sakta mina ögon.
Lilla Visa står över mig, i farten att kliva upp i knäet och Eldman står vid sidan om som i väntan på sin tur.
Båda mammorna stod på sidorna som för att skydda mig, vilken känsla, det var nära jag började lipa igen.

Mattias kom förbi med Anna för att hälsa på hästarna så ännu en dryg timma spenderade vi bland busfröna och tanterna.

Lunchen blev kombinerad kvällsmat, pasta och ost, otroligt upphetsande och inte ens gott, men Moa gillade det och åt upp alltihop. Själv är jag inte särskilt hungrig.


Nu väntar jag hem Mitzy sen ska jag sova....hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback