Evighetsdag

Kommer det att kännas som idag, men det är ok, för dagen i morgon blir...precis som den ska.

Ikväll ska jag pa födelsedagsest, inte lätt att köpa present till vuxen smart tjej, men det löste sig i slutet här igar och jag är mkt nöjd med mitt inköp.

Det värsta med det inköpet var att det höll pa at göra mig 14.000:- fattigare, men det är en annan story...*host*


Sa..mkt folk ikväll som jag träffar sa sällan, fran hela Europa samt USA. Konstig blandning av Veterinärer, Terapeuter, Hovslagare och Kiropraktorer, vi lär, som vanligt, ha nagra gemensamma nämnare.

Jag har fatt lana en Dator, syns det? *s* Min egen ska fa en hederlig begravning, den är alltsa dödsförklarad nu.
Jag kan använda Köksdatorn förvisso men da kan jag inte sitta i sängen och skriva ;-)


Evighetsdag idag pga olika saker, det är bara att ta det som det kommer.

Egentligen är det ju bara en vanlig sketen Lördag...sa...vad ska ni gör idag?












Kommentarer
Postat av: Marina

Jaa jag ska äta färdigt frukosten, gå till hästen, lägga ut lite gamla hästböcker på annons, kaaaanske städa lite i köket,kolla på disneydags, somna framför tv:n och sen bara ta dan som den kommer =P Som sagt, en vanlig sketen lördag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback