Lycklig Misär

Visst är livet konstigt, upp och ner, hit och dit, känslor som sprakar och ilska som flödar, Kärlek som stannar och människor som försvinner med brak ut ur ens liv.

Vad ville denna dagen?

Mayakalendern hävdar att ljuset kommer åter i morgon.

Låt oss hoppas och tänka ljusa tankar

För

just nu...känns det lite mörkt.

Jag känner dock ett stort hopp, en stadig tillit och Kärlek som flödar från många håll....Dagens negativa ord var splittring......

I morgon är det bara Ljust. Positivt och Kreativt.

Saknaden är enorm, besvikelsen stor att tiden som äntligen fanns inte kunde nyttjas till sin fulländning, men närheten var och är beständig, det enda viktiga, just nu, är nästa möte...nästa ord...tanke, känsla, ......


Ja jag sprang iväg, och ja jag önskar att jag var ensam om att styra bestämma och regera, men om det vore så, så lärde vi oss inget, kände inget och såg inte.....det ljusa för det mörka...




Jag vänder ansiktet mot Solen igen och låter flödet ha sin gång, det blir bra...det ÄR bra......och det ska fortsätta så


:-D

Kommentarer
Postat av: Annica

Du får ett paket med anti-stress av mig!
Kram

2007-05-22 @ 08:15:56
Postat av: Jenny

Annica, då får hon två! :D

2007-05-22 @ 08:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback