Lugn

Det finns ingen som uppskattar lugnet så mkt som den som varit i stormen.

Det tar mig tillbaka till en upplevelse med hagel vind och kyla.

Vi hade varit i stallet och tagit in hästarna, det var verkligen vad vi här nere kallar Böst, på värsta vis. Jag trodde ärligt att vi skulle på bestående men.

Det fick vi inte men minnet är kvar, en upplevelse jag aldrig glömmer.

Efteråt satt vi i soffan under en filt och upplevde kontrasten till det hela..

LUGN


Det lugnet...precis det lugnet som infinner sig efter storm, där är jag nu.

Där är jag och där tänker jag förbli.



Hur är er dag?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja den platsen är ju ljuvligt underbar.

Min dag har varit både lite och. Lugn hemma hos farmor och farfar som jag lagade äkta husmanskost till idag.

En räkna till hundra dag på jobbet pga en kollega.

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback