Väckt

Ok, bebis sov för första gången ett 5 timmars pass i natt, imponerande, sen drog hon till med ett till, tackar tackar, det var precis detta jag efterlyste häromdagen, att få SOVA liksom.

Hur det gick?

Inte alls skulle jag vilja säga.

För visst fasiken ringer TELEFONEN som jag ALLTID i vanliga fall har på ljudlöst! ganska tidigt och vem är det om inte min stora dotter som stör husfriden sådär bara.

Det var nog en väl inbyggd hämnd som hon ruvat på länge den räliga Ungen, för alla gånger jag väckte henne under hennes tonår.



Vem blev ni väckta av senast?








Kommentarer
Postat av: Wynja

:) Varje morgon, kl kvart i åtta, väcker Herr Vincent Katt mig. Detta påfund är något han börjat med senaste månaden. Han sitter nära, nära mitt ansikte, så morrhåren killas huugha! Bara att gå upp, säga godmorgon och fylla på kattmaten! Ljus//Wynja

Postat av: Lina

Det är Li som väcker mig, så gott som alltid. Fast hon är en snäll väckare, hon står och fnissar i sin säng och inväntar att jag ska öppna ögonen. Kan inte minnas när jag väktes av att hon skrek eller grät sist.

2008-08-14 @ 10:23:29
Postat av: Maria

Thomas ;) Trodde det var väckarklockan och försökte förgäves få tyst på eländet, när jag insåg att det var telefonen :)

2008-08-14 @ 13:27:32
Postat av: Mie

Väcks av en st liten tandlös valp som säger "PIP jag är väääääldigt kissnödig matte!!! Kan du skyyyyynda dej???"

Men han är snäll..

2008-08-14 @ 13:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback