Dagen idag

Dimma. tät sådan. en timmes sol på eftermiddagen. Tja, vi bor högt upp så det blir så till och från.



Hur har dagen annars varit???

avsaknad av släkt o vänner..inget mer påskfirande än ett bokbål, ett skåpfynd och biblioteket..som är klart..och fantastiskt...underbart..varmt..ljuvligt och fint.

Bilder kanske kommer lite senare  :-)

Jag har ju lovat bilder på resten av huset, detaljer och så..det kommer det kommer, allt har varit så otroligt stökigt..massa lådor att packa upp..men nu så...snart klart :-)

Ikväll blir det Pasta med Drömfärssås, en flaska rött från vår favoritgreve samt en hel del...bara vara. Om Edith nu låter oss vill säga, den ungen har patent på ät o sovklocka. Vår alltså. sin egen styr hon helt tvärtom vårt. suck.

Hon vaknar alltid, EXAKT när vi ska äta. och JA JAG VET att jag ska vända tanken men den lilla sötnosen *morr* överlistar mig.

Dax att servera mat.

*





Kommentarer
Postat av: Wynja

Ja det minns jag, att barnen ALLTID vaknade när man skulle äta. Vilken tid det än var!? Märkligt! Ser fram emot dagen då Du släpper en kokbok :) Eller får eget kockprogram i TV. För inte finns det väl något program med enkom vegomat? I Ljus//Wynja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback