Förlåt





Förlåt till alla jag borde ringt idag

Men livet tog överhanden

Hästarna drog

Dagen fångade mig

Och 30 lådor samt 12 sopsäckar med kläder o grejer skulle packas upp.

Fy fan vad med grejer här är.

400 kvm är proppfyllt med möbler o saker.

Säger inte lite va.

Fröken är go. Vi gjorde lite förflyttningar, mest jag får jag avslöja då jag upptäckte att hon var lite lat idag, så jag övergjorde o då funkar ju inte ett skit. Men upp kom jag och om Ni tittar riktigt noga så ser ni att jag har havssutsikt :-)

Jag filar runt i hagen då ridbanan inte är klar än.

Nu är det dax för sen Lunch. det enklaste man kan göra, halvfabrikat rakt igenom, bild kommer senare *s*

Kommentarer
Postat av: Maria

Man behöver inte be om förlåtele för att livet kommer emellan, jag kan förstå, med flytten och allt! Njut av dagen Ta till vara på stunden! Njut av att bara vara mitt i allt! Kram och ha en un derbar helg!

Postat av: Lina

En fri och kanske lite... öppen, tolkning av LUST finns nu i min blogg, och en utmaning till dig!

2009-04-03 @ 15:20:59
URL: http://www.sequence.se
Postat av: Therese

vilken fin bild, det ser jättetrevligt och mysigt ut!

2009-04-03 @ 20:47:03
Postat av: Maria

Fina, fina Fröken :)

2009-04-04 @ 14:32:51
URL: http://www.nogg.se/kimi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback