Lördag kväll

Efter en lång och synnerligen hård dag i arbetets tecken (Jodå) så satte jag mig på tåg respektive buss för att 3 jävla timmar senare dyka upp i Olseröd..

Hemma.

Simon och Edith mötte mig vid bussen.

Simon var hemlighetsfull och jag hade en aning om att mat och något gott att dricka vankades.

Mycket riktigt.

Bordet var dukat och det luktade himmelskt, ett vin var öppnat och i mitt stilla sinne undrade jag om det inte var ett speciellt vin, vilket skulle visa sig var rätt o riktigt.

Förrätt...



Kocken o kallskänkan..



Vin..



Varmrätt...



Kallskänkan matar kocken med delikat färsk pasta...



Behöver jag säga att det är underbart med en partner som lagar mat, dessutom underbart god mat?

Vinet var ok, inte min smak helt men såklart supergott till den kryddstarka maten.


Idag är det jag som lagar Lunch. En liten upprepning. Bevis kommer senare. Nu gäster!



*




Kommentarer
Postat av: Anonym

Titta vad jag hittade när jag städade... :)



http://www.annasuss.com/carola.jpg

2009-04-19 @ 16:31:21
Postat av: Suss

det var ett tag sedan nu =)

2009-04-19 @ 18:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback