Minnen

Man ska inte rota i sin hårddisk.

Man ska låta gammalt vara och ligga där tills det är helt bortglömt.

Annars är risken att man stöter på bilder från sina yngre dagar.

Och upptäcker vilken gammal kärring man blivit.

Nåja.

Även om detta var länge sedan, så ... finns dessa veckor för alltid som ett avtryck på min insida.

Tina..det är dax att ta tag i detta igen!

:-)

Praktik på Veterinärhögskolan i Cordoba. Fy fan vilka hemska minnen. Fy fan vilka underbara minnen.


Håhåjaja....blond..



Smärtar mig att åter se dessa bilder...







Cordoba...Kultur...



Alhambra....som ett evigt minne...











Jag hade min första digitalkamera, på 1 Megapixel...och den funkade super..1 Megapixel...

Tiderna flyktar.


Dax att leverera barn.





Kommentarer
Postat av: Jenny

OJ! Det där minns jag!

Och jag har alla bilderna kvar :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback