Onsdag

Jag har frågat Simon 3 gånger idag...

Vad ÄR det för en dag idag då?

3 gånger har han svarat..ja va fan..jag tror det är Onsdag?

Börjar vi landa nu?

Dagen idag har varit..för oss en helt vanlig dag, för någon annan kanske inte så vanligt med en Onsdag som denna...

Olseröd on Fire....

Eller?



Ja, i alla fall...

En välstädad Loge



En ostädad man...in i dimman...



400 kg hö att bränna...det kräver sitt bränsle..



och däremellan, en Kaffe - Baileys efter Lunch...sen åkte ungarna ut. Dax för dem att flytta hemifrån...



Edith fick åka sitt livs första cykeltur....



Och såklart..i denna familjen..vad vore livet utan häst, häst, häst?



Jag lyckades kravla mig upp, jag med..



Jag tog ett tag med prommes äckliga filkiga vinterpäls, han tappade några kilo hår och äntligen kan vi ana en blank hårrem därunder..

Sen var vi ganska så slut..denna vanliga..Onsdag...eller vad var det nu?



Middagen var lugn skön och god, lite sent för lilla Edith och hon däckade totalt efter maten..

Månen skiner full och natten är nära, en Dusch nu och jag tror..att alla önskemål om bilder har blivit uppfyllda!!

Jag vill tipsa alla om bloggen:
http://hillybillyfarmgirl.blogspot.com  Där skriver min vän Michi om sina tankar och sitt liv. En djup och fin blogg med mycket "aha"

Michi antog min utmaning, att fotografera "Framtid" Och det tycker jag att hon lyckades utmärkt med, håller ni inte med?

Nu är det tack och godnatt från denna delen av Skåne.

Hälsad vare Torsdagen som kommer...

Eller vad är det nu för dag?





*










Kommentarer
Postat av: Ylva

Vad hände med mina färger då? ;)

2009-04-08 @ 23:07:28
Postat av: Maria

Det är ett helt underbart ställe ni skaffat er! underbart!

Postat av: Michi

So... what is your picture of "Future" ??



...returning the ball of the game to you... ;-)



HUG

Michi

2009-04-09 @ 08:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback