Ordspråk

Ordspråket

"Stå på dig, annars gör någon annan det"

Är det mest sanna som finns.

Idag är jag trött, trött på folk som tror att de kan göra hur de vill, säga vad de vill och bete sig hur som helst, hur länge som helst och sen

SEN

alltid, alltid bara rycka på axlarna och komma undan med, skylla på eller som vanligt, bara säga, "Jamen det eller jamen detta"

Jag är TRÖTT, Heligt förbannat så in i helvetes jävla trött på folk som har i sin dagliga ritual att ALLTID ha tjuvnyp, för att alltid skylla på NÅGOT eller NÅGON som fick sagda person att säga det eller detta.

KAN MAN INTE STÅ FÖR DET MAN GÖR OCH SÄGER

så ska man föri helvete låta bli?

HUR..hur kan man gå genom livet och hela tiden skylla på andra, till och med skylla på SITUATIONER??

"JA MEN DET VAR FÖR ATT DET BLEV SÅ OCH FÖR ATT DET SADES SÅ OCH FÖR ATT DU SA OCH FÖR ATT JAG KÄNDE OCH FÖR ATT...BLA BLA BLA.."


FY fan så jävla trött jag är på det mönstret som är bland det mest destruktiva jag upplevt i mitt liv!

OM, OM du nu säger något till en person, se för fan till att du MENAR det du säger.

DET GÅR TILL EN GRÄNS där du INTE kan luta dig mot att skylla på andra samt situationer längre!!!!!!!!!


Om jag säger till en person: Jag tycker att du är dum i huvudet. Så menar jag det. PUNKT. och JA, JAG KAN STÅ FÖR ATT JAG MENADE DET OM DU SÅ tjatar ihjäl mig och undrar om jag VERKLIGEN menade det så.

JA det gör jag, för om det kommer över mina läppar så menar jag det, skulle det hoppa ut en groda ser jag till att korrigera det DIREKT.

Jag springer inte runt och har som ett normalt beteende att VARJE dag skylla andra för hur mitt liv är.

HUR KAN MAN ENS DET?

Det är väl upp till var och en hur man skapat sitt liv?

Jag bor här, du bor där, jag har ingen bil du har en porsche, FINE, vem fan har gjort mina val om inte jag själv?

VEM är det som tuggat till mina 10 kilos övervikt om INTE JAG SJÄLV?

VEM ÄR det som tvingar NÅGON att bruka våld, vara våldsam eller säga taskiga saker, OM INTE EN SJÄLV?


Hur fan kan man sjunka så lågt att man IDELIGEN konstant och ALLTID skyller på andra? Skapar situationer, dag efter dag efter dag för att få UPPMÄRKSAMHET!!!???? och sen bara säga..ja men jag menade det inte..

BULLJÄVLASHIT kallar jag det.

STÅ FÖR FAN FÖR VAD DU GÖR OCH SÄGER, LEV i verkligheten och rannsaka DIG SJÄLV någon förbannad gång.




JA, jag är arg..och ja det hjälper att skriva av sig och JA, jag STÅR för det jag skriver här, jag menar varenda förbannat lite jävla ord.

FATTA DET.






Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har ingen aning om vad som har hänt...men, du behöver en stor kram!

Postat av: Ingrid

HERE!!!

2009-04-22 @ 20:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback