Söndag

Sovit som en gris. Känner hur livet återvänder med antalet sovtimmar. Styrka och energi.

Jag läker av avslappnad sömn. Jag läker av stressfri, pressfri vardag, Jag älskar att jobba och utföra mitt arbete, Min själ får ro..när jag blickar ut över Storsjöns glansiga yta vet jag, jag är.

JAG ÄR.

Det är en fin känsla.



Lager på lager, lager av lager finns jag i mina delar.

Svåra att sammankoppla ibland, svårt att sammanfoga och hålla ihop..men det är dock delar av MIG och JAG är viktig.

Stunder som nu när jag får tiden att sköta om mina sår, läka mina sprickor, hela mitt jag..är otroligt viktigt.

JAG vill inte bli störd i det! Jag behöver de få stunderna per år där jag kan återfå det lim som luckras upp bit efter bit i allt som väntas krävs och behövs av mig.

Idag är andra dagen på CBT, lika tufft som vanligt, lika bra som vanligt, lika mycket lycka som vanligt när jag märker, om igen...

JAG ÄR.


Ha en skön Söndag alla!




Kommentarer
Postat av: Therese

känner igen mig oerhört mkt!

kram

2009-04-26 @ 08:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback