Resor, både inre och yttre samt avslut.

Våren....det är snart vår. men jag pratar inte om den våren vi befinner oss mitt i just nu, det kommer väldigt snart en till. Då är det dax, att göra en lång och tuff men antagligen otroligt upplevelserik, resa.

Jag ska till Colorado, 6 veckor minst, det ska bara passa med alla datum over there så bokas det. Holland väntar om ett par veckor för att träffa mannen ifråga, som gör att jag företar mig denna resan, G.O.

Han är min förebild när det kommer till hovar, och är det någor som jag kan tänka mig att fortbilda mig inom så är det ju just Hovar.

I Holland väntar ett 3 dagars Seminarium där jag får träffa alla gamla vänner igen, alla hovslagare som jag verkligen tycker är värda sin vikt i guld, vilka arbeten de kan åstadkomma!

Jag ser verkligen fram emot först och främst den resan och att äntligen få träffa G.O igen är stort.

I dag är sista dagen på CBT för denna gången..det blir mkt strukturprat och arbete idag. som en avrundning, som en landning mitt i deras nya sätt att tänka, leva och vara.

Jag kunde inte vara mer nöjd med gruppen, de har varit helt fantastiska att arbeta med.

Så åker vi vidare...uppåt. Med blandad inställning tar jag det steget och sätter mig i den sitationen, jobbet går före allt...sägs det. På Onsdag är jag hemma, det ser jag fram emot.

Så..jag tar ett djupt andetag, blundar och hoppas att jag kommer ut på rätt sida Tisdag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback