Skogspromenad

145301-114

Finns egentligen inte så mkt att säga om vår skogstur idag....


145301-111

Ljuset var härligt och jag fick många fina bilder. Livet ljusades upp för en stund.


145301-113

Märkligt hur Moder Natur skapar och donar för att behaga våra sinnen....


145301-110

Som i en kyrka...om inte än vackrare..


145301-112

Fullträff...en liten ensam blomma..undangömd i ett hörn...så otroligt lysande vacker!


145301-109

Och så ljuset...om igen ljuset...som faller som det behagar och lyste vår väg.


Det var en tung runda, dels för att vi är ganska högt uppe här och dels för att min kondition är minus noll komma noll. Efteråt rasade jag i soffan med en hund på ena sidan, en katt på andra sidan och så somnade jag, vaggad av deras andetag och mjuka ljud.

Eftermiddagen spenderades på fyra hjul, jagades papper till Certifikaten som ska delas ut i morgon.

Alltså, avslutning för en CBC grupp...härligt! Mkt nytt material in till vårt Bibliotek.

Sen ska jag stta mig på tåget hem....22 timmar av dunketidunketidunk....ömsom sovandes ömsom lyssnandes på skrikika ungar vars föräldrar fullkomligt glömt bort det där med barnuppfostran.

Men

Snart är jag där...

I din Famn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback