Jag vill bara sova

Det vill inte min kropp. Mitt huvud...

Många tankar som snurrar och all denna "Aj som fan" som hänger kvar.

Stel ont och aj.

Ingen huvudvärk som utlovat. Bara törstig. Tänker. Kanske skulle jag tagit sjukhusrocken med mig hem, tänk vilken söt morgonrock jag hade haft då.

*

Hur blir dagen idag? Dagen som gryr nu...Får jag några svar idag? Får jag ens något gjort idag? det är tröttsamt att vara efter....efter med allt...och borta...hela huvudet är off.....tankeverksamheten hänger inte med och jag fattar oftast inte vad folk vill.

Egentligen vill jag bara sova...som nu..men kroppen vile upp. Kul. Vad gör man nu då?

Tänker.

Jo..det försöker jag ju aldrig annars.



SKA sova en stund till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback