Ur led är tiden

Varför ska jag alltid uppleva så sjuka saker..varför kan de upplevelserna inte bara ta och poppa upp hos någon annan, låt mig leva mitt normala liv i lugn och ro någon gång!

Kom in på Triangeln idag, såg plötsligt två personer som jag håller mycket av,  tänkte säga hej men plötsligt var de borta. Jahapp...så då såg jag väl i syne då...tills jag vände mig om och jag ser dem, livs levande komma ut från en affär!!!!!!

Alltså..jo jag var nykter och jag upplevde faktiskt det precis så.

Eh..hej! sa jag och tänkte, nu går de fan upp i rök eller nåt.

Men nejdå..denna gången var det inget lur alls.


Inte så längesedan satt jag på ett hotellrum och skrev lite texter, in från altanen kommer min Älskade men när jag tittade upp igen var han inte där. 2 sekunder senare kommer han in från altanen och säger hej!

Eh...kom inte du in precis innan?

Nej det hade han ju såklart inte gjort......

Så..ur led är tiden eller så är det väldigt kul att driva med just MIG.

Jag behöver ett synkat liv just nu, inga dubbla Dimensioner som fladdar runt med min stackars hjärna, den är tillräckligt på högvarv runt underkläder, kyrka och guldskor ändå.


Gah.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Dubbla dimensioner finns det alltid en anledning till.
Titta bakom, så förstår du vad jag menar ;)

2007-07-01 @ 10:36:36
Postat av: Carola

Hm. Skumberg. FÖRKLARA dig *s*

2007-07-01 @ 10:46:37
Postat av: Jenny

Nä nä, du ska få fundera några timmar till...*vissla*

2007-07-01 @ 11:06:42
Postat av: Mie

Vad har jag sagt till dej om och om igen om detta att du ska ÖPPNA ÖGONEN!!!!
*kramar om*

2007-07-01 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback