S som i Söndag

Idag är det Söndag, säkert inte särskilt märkvärdigt för manga, men för mig betyder .... massor.

Kvällen igar blev jättelyckad, vännen bor i ett krakslott fran 1650, gissa om det spökar! Hujedamig. Fullt med folk, god mat och hon blev superglad över min smarta present, den passade perfekt.

K bor som sagt i ett krakslott, och vi brukar skoja om att hon äntligen fatt sin prinsessbostad, det är helt otroligt vilken lägenhet hon har, verkligen made for the Princess. Sa..när jag hittade en rosa keramikskal med silverbeslag och silversalladsbestick som sag ut som om dom var gjorda för en prinsessa, da var ju saken klar, och glad som sagt, det blev hon.

Människor förändras, nagra möten igar förvanade mig lite, sa mkt respekt bara för vad? Vad har jag gjort som är sa speciellt. nu da....flera stycken som undvek att skratta med mig och som hellre höll sig i bakgrunden, när "höjdarna" slog sig ner och började prata...hm....skumt...och svart att förklara...kunder eller chefsveterinärer, för mig är alla samma och jag kan ha skratt och skoj med alla oavsett utbildning, men plötsligt märks det en enorm gränsdragning.

Telefonsamtal i natt...som berörde....som....än en gang fick mig att känna pa det där ordet gemenskap....nej fel, det är

INTE BARA ETT ORD LÄNGRE!

Jag far verkligen KÄNNA av Gemenskap. Otroligt....och underbart.


Och nu da......Kaffe....prata lite snällt med min dator..kanske jag kan fa fram nagra mail idag, jag startade den igar men den dog direkt. Hall tummarna för mig att jag kan föra över lite data til harddisken sen, kanske det kan hjälpa. För. Hur kul är det med en dator som inte har ett a med prick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback